Wishlist
עגלת הקניות
עגלת הקניות ריקה

       | ספות איכותיות תוצרת אנגליה | ישירות מהיבואן מחירי יבוא | תצוגה בתאום מראש | ברושור א| ברושור ב | סרטון |

050-519-11-45

שאלות נפוצות

  1. דף הבית
  2. שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

 שאלות נפוצות

שאלה: איך אני רואה את המוצר לפני שאני רוכש אותו?

תשובה: כפי שידוע לך מליוני אנשים בעולם רוכשים כיום את מוצרי הצריכה השונים כגון: מזון, הלבשה, מחשבים, מוצרים לבית, ריהוט, מכוניות, ועוד, דרך האינטרנט,

יבואנית רהיטי "אשלי רהיטים" נוהגת כך שנים רבות עם לקוחות מרוצים מאוד.

המקור להצלחת החברה הוא בין היתר תהליך שיווקי ייחודי שפותח על ידה. והוא:

           ניתן להזמין מוצר בתשלום חלקי (20%) מערכו הכולל של הרהיט.

           לאחר הגעת הרהיט לביתך והרכבתו בביתך, ניתן כמובן לראות ולהתרשם.

           במידה ואתה מעוניין במוצר אתה רוכש אותו, תוך השלמת 80% הנותרים.

           במידה ואינך מעוניין במוצר, המוצר יחזור למחסני החברה.

           והתשלום 20% דמי קדימה יוחזרו לך במלואם.

           פשוט כמו שזה נשמע.

רק חברה שמאמינה באיכות מוצריה תאפשר מנגנון שיווקי שכזה.

 

שאלה: מה לגבי איכות המוצרים?

תשובה: מוצרי החברה הינם ברמת איכות גבוהה מאוד, כל רהיט עובר בדיקת איכות ומאושר בעמידה בתקן,

          תקני איכות בינלאומיים אלה ידועים כמחמירים ביותר, רק רהיטים אשר עמדו בתקן עוברים לשלב השיווק.

 

שאלה: האם ניתן לבצע רכישה דרך פייפל?

תשובה:חברת פייפל ביצעה את בדיקותיה לגבי רמת האבטחה של אתר זה,

         חברת ברקוביץ' רהיטים יבואנית אשלי רהיטים עמדה בדרישות האבטחה,

         ולכן חברת פייפל אִפשרה סליקה באתר זה, ובכך קיימת אפשרות לבצע רכישה דרך האתר המאובטח פייפל.